de liefde voor het boek

Ik won een boek, en kreeg meteen ook een duwtje om aan deze blog te beginnen.
De blog heb ik tot nu toe vrij regelmatig kunnen bijhouden, het boek lag naast mijn bed.
Ik had er al eens in gebladderd en aan gesnoven, het ruikt trouwens zoals boeken horen te ruiken. Een enigszins muffe papiergeur.

Maar het boek bleef even liggen, Als je doodmoe in je bed ploft is het niet echt de moment om mooie boeken te lezen.  En boeken lezen doe ik graag in bed.

Maar zaterdag was het DE moment! geen zin voor de tv te hangen, toch moe maar nog niet moe genoeg om te slapen.  Vroeg in bed met een boek zalig toch!

En zo las ik Het Boek.

En ik las het in een ruk uit en toen ik het licht uit deed en in slaap viel huilde ik tranen met tuiten.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op de liefde voor het boek

  1. bart zegt:

    allez jong, zo’n slecht boek dan? ]:->

  2. hilda zegt:

    allez Bart, dat kan zo deugd doen, tranen met tuiten huilen, ge moet het ook eens proberen!

  3. onderdeappelboom zegt:

    Ik snap het. Daarom is het ook zo’n mooi boek. Daar snapt Bart nu niets van 😉

  4. boerenerf zegt:

    Het is inderdaad een prachtig boek!

  5. Lotte zegt:

    En zo een mooie cover!

    Ik ben blij voor jou dat je het boek gewonnen hebt en dat het nog een goeie is ook, maar daar had ik eigenlijk niet aan getwijfeld.

Plaats een reactie