Die molen

vanuit mijn keuken venster zie ik dit:
molen vanuit huis
De straat, het biljardveld van de buur, een boerderij schuur en de Couchez molen.

Op de monumentendag stond de molen er mooi opgetuigd op (de rode zeilen) en zag ik hem ook draaien.
Dat moest ik natuurlijk van dichtbij gaan zien, ik was namelijk ook benieuwd hoe mijn huis er van daaruit zou uitzien.

Nuja, dat viel precies een beetje tegen.
Volledig ingezoomd met mijn toestelletje kreeg ik dit te zien:
huis vanuit molen pijl

Maar de molen zelf was wel mooi.

onder de molen

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Die molen

  1. Lotte zegt:

    Inderdaad ne schone molen!

  2. dieter zegt:

    potverdikke, het huis met de tuin ligt gewoon in Kortemark, in de west-vlaanders, niets eens mijlenver van de ouderlijke woonst van mevrouw onderdeappelboom en tonzet!
    De Couchezmolen is de hoogste van het land, of stond dat al in het linkje?
    Je zal hem vast regelmatig zien draaien. er zijn er nog een stuk of drie in Kortemark.

  3. Pingback: fietsvreugde en molenverdriet | huis met tuin

Geef een reactie

