echt bloed en verslavende vampieren

ik heb destijds voor digitale televisie gekozen omdat de combinatie tv-internet goedkoper was/is dan internet alleen.
een groot jaar terug had ik enkel een oude lompe bak als tv en dvd of video heb ik nooit gehad, Maar eerlijk gezegd, ik zou het nu niet meer willen en kunnen missen.
Ik neem ALLES wat ik wil zien op, je programmeer het, alle episodes worden automatisch opgenomen, je bekijkt het als het je uitkomt en je spoelt die vervloekte reclames gewoon door.    Fantastische uitvinding.

Ik hou vooral van series.  dat duurt niet al te lang en zit meestal een vlot ritme in.   Films willen mij wel al eens gaan vervelen.  Tenzij ze echt goed zijn, maar dan wil ik daar echt mijn tijd voor nemen en dat is dan liefst in het weekend.  in de week zit ik niet elke dag zo lang voor de tv.

Ik ben nu al een paar weken de serie ‘true blood’ aan het volgen op de digitale zender acht.
Ik had er over de serie gelezen focus knack en zo ontdekt dat ik inderdaad die zender kon ontvangen.
Maar nu gaan ze de serie ook spelen op canvas.  vanavond de eerste twee afleveringen.

En k moet zeggen ’t is een aanrader.  het is het soort serie dat blijft hangen, die aan je kleeft.   Waar je tijdens de middagpauze al aan denkt omdat je het vervolg wilt weten en waardoor je je aan het scherm gekluisterd voelt.  Verslavend is het woord.

Meeslepende televisiereeks van HBO over de gebeurtenissen in een slaperig stadje in het ‘diepe zuiden’ van Louisiana dat wordt opgeschrikt door de komst van een vampier. Die begint een relatie met een plaatselijk barmeisje en dat heeft bloedstollende gevolgen.

De serie is een gelaagde mix van drama en romantiek, geweld en erotiek, fantasie en mysterie, humor en satire in een wereld waar het paranormale diep geworteld is in de realiteit. True Blood werd gecreëerd door Alan Ball (Six Feet Under) en is gebaseerd op The Southern Vampire Mysteries van schrijfster Charlaine Harris. True Blood is de meest succesvolle serie van HBO sinds The Sopranos en werd onder meer bekroond met een Golden Globe en een Emmy.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op echt bloed en verslavende vampieren

  1. Meneer boerenerf is ook hooked. Wat ook een goede serie is: Dexter en The Killing. Kwestie van de lange donkere winterdagen door te komen.

  2. Lotte zegt:

    Niet te vergeten DeadWood 🙂

  3. Lotte zegt:

    ben het vrijdag gewoon vergeten dat het true blood was…. damn maar geen getreur ze zullen het op canvas toch nog eens heruitzenden

Geef een reactie

