TO DO

Ik heb een lijstje gemaakt met klusjes die ik nog wil uitvoeren.
Allemaal dingen die geen (of niet veel) geld kosten en die ik dus onmiddellijk zou kunnen doen, ware het niet dat de ijst zo lang is.

  • grind dat nu in de serre ligt zeven (aarde eruit) en in zakken doen
  • de stinkkothoek in orde maken (nog puin afvoer, beerput opvullen, tuinmuur verlagen en aanpassen)
  • de lompe witte kast uit de eetplaats weg doen (terug naar ouders of naar zolder)
  • Mijn kleerkast een stuk verschuiven (ZWAAR!)
  • kabels in de muur leggen ipv erop in de living + plinten zetten en beslissen hoe ik die ene muur ga afwerken (speciaal behang? verven? kleur?)
  • spiegel ophangen in de badkamer (licht moet daarvoor verhangen worden)
  • boiler isoleren (isolatie staat al klaar)
  • stopcontact badkamer vervangen (nu vreselijk lomp opbouw model)
  • kastdeuren in de keuken afregelen en de handvatjes bevestigen
  • keuken schilderen (wil ik doen in een verlengd weekend in november)
  • schrijnwerk keuken schilderen (verlengd weekend 2)
  • injecteren keukenmuur (moet eigenlijk voor het schilderen)
  • silexdallen uit tuin naar ouders voeren (wordt daar een pad naar de hout voorraad)
  • overgordijnen hangen!! (nog een goedkope eventueel voorlopige oplossing zoeken)
  • tafel uit de serre goed afkuisen, eventueel al schilderen en naar zolder verhuizen
  • de oude keukenkastjes afwassen en in een berging ophangen
  • het mooie rekje dat ik in de garage vond opkuisen, schilderen en een mooie plaats geven
  • de oude groene kast die mn  moeder me toegezegd heeft (als ze niet weer van gedacht verandert) verhuizen)
  • een rekje ophangen in de badkamer
  • een kapstok zoeken en ophangen naast de achterdeur
  • boomstompen in de tuin omhalen (werk voor de papa)
  • vloer in de serre uitbreken tegen het voorjaar
  • een paar dallen uithalen tegen de bergingmuur om een klimmer tegen de muur te zetten
  • de binnendeur van de living weer van zolder halen en ophangen (krijg wat koud ’s avonds)
  • de thermostaatkoppen van de verwarming repareren (de helft van de radiators doet het niet wegens een pinnetje dat vastzit)
  • eens beginnen aan de zolderkamer opknappen (papier verder aftrekken, zien wat ik kan doen met de houten vloer, de wanden schilderen met de goedkope verf die ik in de garage vond)
  • de bergingmuur behandelen met de hydrofuge die ik kreeg (moet daarvoor droog zijn denk ik)
  • plastiek hangen waar geen onderdak is op zolder (provosoir een beetje winddicht maken voor de winter)
  • wc goed vast zetten en een nieuw spoel systeem zoeken

Shit eh, ik vergeet zeker nog dingen en ik wou de dingen een volgorde geven maar ik weet niet eens wat ik eerst wil doen.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op TO DO

  1. hilda zegt:

    heel herkenbaar… maar na 7 jaar is mijn lijst nog altijd niet volledig doorgestreept… veel goeie moed!!

  2. Handig zo een lijst maar je kan er ook de moed door verliezen om aan te beginnen hé. En ik weet uit ervaring dat lijstjes alleen maar langer worden. Courage!

  3. Lotte zegt:

    ik zou zeggen eerst die kast halen, die je toch al lang wilde hebben, voor mama weer van gedacht verandert 🙂

  4. Heb een heel bevredigend weekend achter de rug want ik kan een aantal dingen doorhalen.
    Over de kast schrijf ik deze week nog een apart blogje.

  5. Lotte zegt:

    Flink gewerkt! Ben curieus achter het verhaal van de groene kast!

    Madam Boerenerf gelijk heb je maar het geeft ook wat structuur zo’n lijstje en vooral voldoening als je enige dingen kan schrappen.

  6. Toch weer een paar dingen afgestreept, een aantal die al lopende zijn en een aantal waar absoluut nog moet aan begonnen worden.

  7. Pingback: nog te doen en nog niet gedaan | huis met tuin

Geef een reactie

