winterblues en lentekriebels

Goed nieuws over de schilderplannen die ik had tussen kerst en nieuw.  Er is hard gewerkt geweest en het resultaat is op het eerste zicht niet zo opvallend, maar ik ben toch heel tevreden.
Deze foto toont het verschil nog het best.

Het vals plafond in de keuken en eetplaats bestaat uit een soort karton-hout achtige tegels.  De tegels zelf waren niet meer echt wit en ertussen zaten vreselijk bruine randen.
De keuken had deze zomer al eens een eerste laag gekregen en werd afgewerkt, de eetplaats kreeg de volle twee lagen en ziet er nu echt fris uit.

Op de foto zie je ook de muren die in een soort grauw grijs waren, het was wel bleek maar heel onfris.  Dat is nu lekker fris wittig.  Precies of iemand het knopje voor helderheid omhoog geschoven heeft.  Ik krijg nu wel nog meer goesting om ook aan de ramen en deuren te beginnen.

Werken doet alleen maar nog meer werken.

Verder kreeg ik kort na nieuwjaar de eerste heimwee naar de lente en de eerste lentekriebels bij het vinden van deze sprietjes onder een bladloze struik.

Best spannend bij een bestaande tuin, je moet een beetje wachten op wat het gaat worden.

Afgelopen weekendje ook nog wat spulletjes gaan kopen bij de Zweedse meubelgigant.  Waaronder eindelijk, na zes maand de haren kamen gehurkt bij een spiegel op de grond, een mooie badkamerspiegel.

Ik schreef me ook in voor een ecotuinteam, ik kan altijd nog iets bijleren en het lijkt me wel gezellig om ook in real life eens ervaringen uit te wisselen. Het gaat ergens in april van start,  afwachten dus.

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op winterblues en lentekriebels

  1. Je ziet toch een groot verschil hoor! Wij hebben ook zo een plafond in de keuken maar die zal op termijn uitgebroken worden.

  2. buikberg zegt:

    Je wordt nog een echte met dat ecotuinteam! (als je het al niet was ;-)).

  3. Pingback: Lentekriebels « Buikberg

Geef een reactie

