ik heb een spiegel en nog wat prullen

Waarom gingen die vogels niet eventjes allemaal mooi op een rij zitten dit weekend? zou wat makkelijker tellen geweest zijn.  Het krioelt in de tuin van de vogels, voornamelijk mezen maar ook heel wat huismussen, een merel, een roodborstje (dat even wat hulp nodig had toen het de garage ingesukkeld was), een heggemus en soms een paar vinken.  Maar tel die maar eens allemaal als ze blijven door elkaar huppelen, springen en vliegen.

Maar waarom we hier zijn:

Hij hangt er ondertussen een tijdje maar ik heb een spiegel!

Of toch tenminste een die op gezichtshoogte hangt.
Ik heb nog weken de neiging gehad om neer te hurken als ik in de badkamer kwam om mn haren te kammen ofzo.
Een kapstok is er ook, en een paar doosjes.  Allemaal van dezelfde Zweedse meubelgigant reeks.
En verder hangen er nog een paar plankjes, maar die krijg ik precies niet mooi op foto en een handdoekrekje aan de muur.

woow civilisatie in de badkamer.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op ik heb een spiegel en nog wat prullen

  1. Hmmm, modern comfort in de badkamer is toch een zaligheid hé!

  2. Zeker nu de douchekraan langzaam de geest lijkt te geven.

  3. Aaah, douchen met koud water, lekker verkwikkend zo ’s morgens in de vroegte. En ge wordt er nen echte vent van!

    • Tine zegt:

      Of douchen ‘al fresco’, in een niet-geïsoleerde badkamer met heuse verluchtingsgaten op douchehoogte…. 🙂

  4. Denk dat het niet zo gezond zou zijn als ik opeens “een echte vent” zou worden.
    Moest ik er een krijgen, ja dat misschien wel, maar worden? nee dank u.
    :D:D

Geef een reactie

