over tijdsmanagment en duwtjes

Mannekes, mijn blogje lijkt steeds meer op de achtergrond te raken eh,
Er komt steeds maar weer iets tussen dat nog dringender is: de tuin, het huis, de was en de plas, de administratie, het funerair erfgoed project, het doorzakken in de zetel, het buiten zijn als het mooi weer is.
Er staan nochtans veel foto’s klaar en al andere dingen doend heb ik al hele vertelsels gesponnen.
Ik vrees dat ik een duwtje nodig heb om mn blogje weer eens vanboven op mijn to do lijstje te krijgen.
Zie dit berichtje dan al als een duwtje naar mezelf.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op over tijdsmanagment en duwtjes

  1. Niet over nadenken, gewoon doen totdat ge er een routine in opgebouwd hebt en dan kunt ge niet meer zonder. Of nee wacht, da’s voor sport. Of was het nu voor drugs dat dit klopte? ‘k Weet het niet meer. Soit: posten nondemille!

  2. onderdeappelboom zegt:

    * duw *

  3. bart zegt:

    ne keer wat minder, ne keer wat meer… ’t mag nooit een verplichting worden hé. Bloggen moet je in eerste instantie voor jezelf doen. Gewoon een foto zonder veel uitleg, drie zinnen zonder veel verhaal: ’t is allemaal goed, zolang je er zelf iets aan hebt (en geloof me, binnen drie jaar ben je blij dat je die ene foto en die drie losse zinnen hebt 🙂 ) Vooral nooit de stekker uittrekken en alles uitwissen!

  4. AnneTanne zegt:

    Ach, zo’n blog moet vooral leuk blijven… voor de lezers, maar nog veel meer voor jezelf.

    Op het ogenblik dat ik merkte dat ik tegen ‘blogje schrijven’ begon op te zien omdat ik dat ook in het Engels ‘moest’ vertalen, ben ik lekker gestopt met ook in het Engels schrijven. En nu schrijf ik als ik als ik me er echt toe ‘geroepen’ voel, niet omdat het ‘moet’.

Geef een reactie

