tromgeroffel en paukenslagen

Mag ik jullie voorstellen:
tromgeroffel
nog meer tromgeroffel
een goeie paukenslag
tadaaaaa:

Het eerste voedsel ooit uit de tuin van het huis met tuin.

Een schoon stevig kropje ijsbergsla uit de serre
En ’t heeft gesmaakt!

en int echt heb ik geen zo’n dikke pollekes hoor, dat was alleen maar voor de foto.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op tromgeroffel en paukenslagen

  1. buikberg zegt:

    [applaus]

  2. Godelieve zegt:

    Lekker, zo’n kraakverse ijsbergsla uit eigen tuin.

  3. Dat zal zeker gesmaakt hebben! Ik weet nog van lang geleden 🙂 toen mijn moeder nog een moestuin had dat groenten van eigen kweek altijd beter smaken

  4. bart zegt:

    proficiat! smaakt het naar meer? 🙂

  5. Kaat zegt:

    En daarom… wil ik ook een tuin. Tuinieren is cool!

  6. chelone zegt:

    Van de eerste keer al zo een schoon exemplaar. Ik smaak de versheid tot hier!

Geef een reactie

