strontje en slakje

Kijk eens wat ik vond op een van de stapsteen-betondallen in de tuin!!!
De slak zit eerder toevallig mee te poseren hoor. Ik denk dat die zn rol als opruimer al aan het vervullen was.
Maar het gaat dus over het strontje.

Want zou het???
Zou het echt?

P1011449

Zou dit van een egeltje zijn?

Het is al zeker niet van dit monster.

Ik kan bijna niet geloven dat er een egel zou zijn die niet graag in mn tuin zou wonen, takkenhopen, struiken en altijd een schaal water zouden toch interessant moeten zijn. Maar misschien zitten we toch net iets te geïsoleerd tegenover de omgeving. Buur garagist sluit mij aan twee zijden in en de andere twee zijden zijn straat, waarvan een kant overbuur met strak omheind uitgestrekt biljardlaken gazon

Hoewel ik toen ik hier net woonde me eens rot schrok van een exemplaar dat ’s nachts aan mn deur zat te krabben heb ik er sindsdien geen enkel spoor meer van gezien.
Egeltje zal te veel geschrokken hebben van mijn tronie.

Maar dit strontje deed me dus een huppeltje in de lucht maken, bijna even hoog als toen ik daarstraks men belastingsafrekening open deed. Dat was een vrij hoog huppeltje dat.

ps: volgende keer moet ik veel professioneler zijn en een plooimeter of geldstuk mee op de foto zetten, maar ik was teveel aan het huppelen zeker.

Beetje druk de afgelopen weken, het antwoord op het zaadverzameling raadsel probeer ik deze week nog door te geven.  Want iedereen zit waarschijnlijk al een week in opperste spanning op het puntje van zijn stoel….     Niet?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op strontje en slakje

  1. bart zegt:

    ik slaap al een week lang niet meer! 🙂

  2. tOM zegt:

    van een egel, me dunkt..

Geef een reactie

