Pettatjes, mais en een winterakker

Bij de lente foto’s vindt ik dit nog terug: een zee van plastiek waaronder aardappelen groeidenP1010043

En toen waren de aardappelen opeens weg en kwam er mais.
Mais die heel de zomer groeide en groeide en die ik op een bepaald moment wel een beetje beu was. Ik wou mn zicht terug.
Maar ondertussen kwamen de donkere dagen en zie ik op werkdagen toch niets meer buiten en kon de mais me ook niet zoveel meer schelen.

P1011409

En toen verscheen opeens uit het niets: het maismonster

PB111720

En nu heb ik er eens aan gedacht een mooie “voor” foto te nemen, toen durfde ik niet uit het raam gaan hangen fotograferen met al die mannen op het veld die ook stonden te kijken naar het monster.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Pettatjes, mais en een winterakker

  1. AnneTanne zegt:

    Ze doen mij altijd aan een sf-film denken, die maismonsters…

  2. Wij hebben ons zicht al even terug en struinden al over de velden op zoek naar kolven voor ons konijn!

  3. Eef zegt:

    Ik wil daar eens graag met meerijden, maar durf het niet te vragen. Ik kom ze wel niet graag ’s morgens of ’s avonds tegen op een smalle weg, wat dus wel eens gebeurd.

Geef een reactie

