een emmertje vol bloemzaadjes en een ontbrekende naam

Iemand die deze bloemen herkent?

P1011487

Kwestie dat ze de eeuwigheid niet moeten ingaan als “rode bloemen van Vonne en Michel”

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op een emmertje vol bloemzaadjes en een ontbrekende naam

  1. NIDK zegt:

    Hallo! Niet direct een antwoord op je vraag, maar ik kom gewoon via Annetanne hier binnen (of buiten?) gedonderd en het bevalt me hier wel. Gelijk maar bij mijn te volgen adresjes geplaatst.

  2. sandje zegt:

    hoihoi, zijn dat niet leeuwebekjes?

  3. hmm google heeft een beetje van alles op die naam, maar het zou wel eens goed kunnen zijn, Het lijkt er in ieder geval sterk op.

  4. bart zegt:

    volgens is de officiële nederlandse naam ‘Rode Van Vonne en Michel’ 😉 (sorry, kan niet echt helpen…)

  5. AnneTanne zegt:

    Antirrhinum majus… en daar één of andere cultivar van.
    Verder mee kweken en volgend jaar verkopen als Antirrhinum majus ‘Rode van Vonne en Michel’

  6. buikberg zegt:

    Ik vind ‘rode van Vonne en Michel’ ook echt schitterend, zeker houden 🙂

  7. Katrien zegt:

    Oooh ja! Leeuwenbekjes! Mijn overgrootmoeder had dat aan de voorkant van de boerderij staan vroeger. Sweet memories! 😉 Ik heb ze sentimenteelgewijs ook in mijnen hof gezet. 🙂

Geef een reactie

