winterslaap bolletjes en lentekronkels

Ik heb een tijdje geleden stof gekocht en met veel ongeduld gewacht tot de mama de stof  omgetoverd had tot echte gordijnen.

De eetplaats/achterkeuken is nu een echt woonruimte geworden.

PC111730

Het past zelfs bij het behangmuurtje in de living (lekker retro)

PC111735

Daarna heb ik de gordijnen dichtgetrokken en me in een bolletje in een winterslaap gerold.

Tot daarnet, lentekriebels dwongen me uit men hol.
Nog even wachten en ik wordt weer iedere avond verrast met een lichtspektakel achter wat wel moet het mooiste raam ter wereld zijn. (nu met gordijnen)

P1011421

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op winterslaap bolletjes en lentekronkels

  1. Daphne zegt:

    Dat zijn inderdaad schone gordijnen! Maar doe ze nu maar vlug weer open zodat je dat mooie zicht ziet!

  2. onderdeappelboom zegt:

    Je smaak is anders dan de mijne, maar ik vind wel dat je het heel mooi aanpakt! En bij die laatste foto snap ik niet waar die lichtjes vandaan komen. Kaarsen voor het raam? Lampjes van de straat erachter?

  3. LJ zegt:

    ZALIGE gordijnen! Heerlijk retro inderdaad 🙂

  4. @onderdeappelboom: Ik ben een rare hoor qua smaak. Dus normaal dat er niet veel zijn die mij daarin volledig volgen.
    Het moet ook een beetje passen bij mn allegaartje aan meubels en de bestaande dingen in het huis.
    En de lichtjes, dat is wat ik de landingsbaan noem. Ik kijk over buur zn grote biljardpelouze uit op een brede maar niet drukke provincieweg die verlicht is alsof er ieder moment een jumbojet kan landen.

    • onderdeappelboom zegt:

      Neenee, het is echt smaakvol. Ik bedoelde alleen maar: hoewel ik voor ons eigen huis andere keuzes maak, vind ik jouw keuzes ook heel mooi. Alles past goed samen en is warm en gezellig. Snapje? 🙂

  5. boerenerf zegt:

    Wat een verschil gordijnen toch kunnen doen hé. Het geeft direct een warm huiselijk gevoel.

  6. Ziet er supergezellig uit!

  7. buikberg zegt:

    Wat een heerlijke beschrijving, je antwoord op de vraag over de lichtjes 🙂 (lig in een deuk)

  8. zapnimf zegt:

    Als je er een isoleerlaag tegen stikt, hou je ook nog de kou buiten. (Dat is eigenlijk het enige waarvoor de gordijnen hier dienen.)

  9. kostbaar zegt:

    Oh ziet er heel erg leuk uit, en wat een prachtig licht.

  10. Philip zegt:

    Ik vond de foto van de gordijnen toen ik naar retro gordijnstof zocht. Kunt u me vertellen waar de stof te koop is? Ik vind ze er mooi.

    Bedankt, Philip

Geef een reactie

