mijn kop goed zot

Toen met die sneeuw.
Toen hebben jullie mijn kop zot gemaakt.
Ja, Ik zeg jullie.

Spoelen moet je die serre las ik overal.

Dus ik eens diep zuchten,
en als een sloofje mooitjes heel dat mooie witte tapijt opscheppen en in mn serre kieperen.

P1010430

Zie eens wat er overbleef van mijn mooi wit tapijt:
P1010425

Een koer met groene tegels. En ik dacht nog dat er kraaknette propere tegels van onder die sneeuw zouden komen piepen.
mis poes.

En het monster, dat was ook best misnoegd.
P1010445

Aangezien zijn luxe droge kattenbak nu vol sneeuw lag mocht die door dat witte koude plakspul op zoek naar een droog plaatsje onder een struik.

P1010493

Niet om mee te lachen!!

Maar ik was blij om wat buiten gezwoegd te hebben, ik wordt daar gelukkig van.
En ’s anderendaags was al die mooie sneeuw toch mooitjes weggeregend.

Als ik dit jaar geen mooie tomaten heb is dat zeker jullie schuld 🙂

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op mijn kop goed zot

  1. Hihi, “jullie schuld”, den Bart ja! 😉

  2. bart zegt:

    Oei, maar als’t voor tomaten is dan mag je wel geen sneeuw invoeren hé!?!

  3. meneer boerenerf zegt:

    Bart!! Dat is niet netjes van u …

  4. @ Bart: Oei oei oei dan moet ik vlug zout smijten?
    @ natuurlijk-rijk: hihi dat bewijst hij meteen ook zelf netjes *grijns
    @ boerenerf: geen zorgen hoor, wie zijn mss zot, maar nog niet helemaal op onze kop gestuikt.

Geef een reactie

