kriebel

2 ruziënde merels
minstens 15 vinken
4 koolmeesjes
8 pimpelmeesjes
1 heggemus
3 schransende tortelduiven
1 roodboorstje
2 kepen
en vreemd genoeg geen huismussen
maar wel 1 ringmus.

verder nog 1 vogeltje dat er al een tijdje dood uitzag

p1010499

En 1 gele krokus!!
vanavond waren het er zelfs al 2 en het was nog licht genoeg om ze te zien toen ik thuis kwam.

Jup, t kriebelt.
horen, ruiken en zien jullie het ook?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op kriebel

  1. Ik zwier straks ook krokusjes op mijnen blog, kriebel, kriebel, kriebel!

  2. yep, ik ben sinds het weekend ook al lekker in de tuin bezig (trellissen maken voor de klimmers) en na aan het denken over plantjes. heerlijk! en prachtig om te zien hoe de planten de sneeuw zo goed hebben doorstaan!

  3. Hier komt ook al vanalles piepen maar nog geen bloemen.

  4. LJ zegt:

    Bij mij komen de krokusjes ook langzaamaan piepen… maar dan binnen, niet buiten 🙂

  5. zapnimf zegt:

    Huh? Ik moet dringend eens gaan snollen in de tuin.
    Maar veel kriebels voel ik nog niet. Hagel, ja.

  6. Krokusjes? Al? Ik moet eens gaan kijken.

  7. onderdeappelboom zegt:

    Ondanks de sneeuwbuitjes ruik en voel ik het: er hangt lente in de lucht.

  8. Affodil zegt:

    Op die kepen na en het feit dat er bij ons maar liefst 16 tortels rondhangen ziet je lijstje er zo ongeveer als dat van ons uit. En onze gele krokus is een bosje sneeuwklokjes. Wit dus. Maar de helleborus is er ook al. Heb me in ’t weekend zot gezocht om toch minstens het loof van die krokussen te vinden. Ik denk dat de mollen en woelmuizen ze naar beneden getrokken hebben…

Geef een reactie

