hoe meer zielen..

gezellig samen in de sneeuw…

P1010697knip

 

 

en nog wat melige sfeer fotookes

P1010626

P1010651

P1010634

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op hoe meer zielen..

  1. Menck zegt:

    Ik kan geen sneeuw meer zien!
    (Zei ik vanmorgen toen ik nog de rolluiken moest optrekken.)

  2. De zandeik zegt:

    Zie ik het goed, zit de rat gezellig samen bij de vogeltjes?

  3. Affodil zegt:

    Ik begin ook stilaan sneeuwblind te worden. Op foto ziet het er allemaal mooier uit dan IRL

Geef een reactie

