beestjes

P1020223

alpenwatersalamander

P1020237

gewone pad

P1020256

pad gevangen in een straatkolk

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op beestjes

  1. Menck zegt:

    Ik denk dat er jaarlijks tal van padden in rioolputjes sukkelen met alle jammerlijke gevolgen van dien. Gelukkig was jij in dit geval to the rescue.
    Die avond-/nachtbeelden hebben wel iets en zijn tevens een authentieke weergave van de realiteit als het over de paddentrek gaat.

  2. AnneTanne zegt:

    Hier ook ‘beestjes’ vandaag… Maar met name de padden waren wat meer happy…
    (2 x 2 padden in de zwemvijver, en nog 2 enkelingen… en ook een alpensalamander…)

  3. Ah oei. Deze beestjes komen niet uit mijn vijvertje, maar waren iets verderop de straat aan het oversteken naar de poel in het weiland.

    • AnneTanne zegt:

      Ik denk dat Muggenbeet op mijn reactie reageerde… Ik had op zijn blog weken geleden geschreven dat ik in onze zwemvijver dit jaar nog geen amfibieën verwachtte 😉

  4. De Fruitberg zegt:

    Hier zie ik af en toe een pad, maar dat is dan ook alles. er is ook niet direct een poel in de omgeving, ’t zou kunnen dat ik er een graaf de komende jaren…

Geef een reactie

