upgrade

Mijn douche heeft er eventjes ZO uitgezien:

Opgelet gruwel beeld:
P1020183

Stom om kosten te moeten doen aan een lelijke badkamer die later toch nog moet verbouwd worden.
Maar het is wel handig als het douche water via het afvoergaatje wegloopt ipv over de badkamervloer stroomt.

Ondertussen heb ik een upgrade naar een werkende douche met een nieuwe tub en wat witte tegeltjes tussen de oude beige.

Mijn oud uit de container gered en weer opgelapt grasmachientje kreeg ook versterking van zijn grote broer tweedehands, maar tip top in vorm, grasmachine.

IMG 0067

IMG 0068

Grasmachine 0.1 upgrade naar grasmachine 4.5 pro.
Of fisher price upgrade naar echt.
Het gras rijd ik nu af op half de tijd, maar wat een gewicht mensen, precies of je een lijk rondduwt.
En handig op de grote stukken, wat onhandiger op alle hoekjes en kantjes.

De foto’s zijn een maand geleden genomen, bijna niet te geloven hoe de tuin verandert is in die tijd.
Het is nog niet snikheet geweest, dus veel voorjaarsbloeiers staan er nog steeds goed bij.

Ook een upgrade, van lente in de lucht naar echt lente.

P1020431

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op upgrade

  1. De Fruitberg zegt:

    ’t Ziet er allemaal frisgroen uit inderdaad (behalve die douchekuip).

  2. Affodil zegt:

    Lente? Welke lente? Waar lente? Ik heb ijspoten, gedomme! En ik zit niet eens buiten…

Geef een reactie

