Een poezemonsterleven

 

Het poezemonster heeft weer de tijd van zn leven.
Ik ben veel thuis in de congee dus kan hij vrij heel de dag de koelste slaapplekjes in huis opzoeken

P1000611

Beetje schattig liggen wezen

P1000595

En ’s avonds kom zn vriendje uit de buurt spelen.
Samen naar de vissen liggen kijken

P1000893

Samen dollen in de plukken lang gras

P1000903

Vriendje is een halve piraat met een knik in zn staart en een kapot oogje.
Hij kondigt een bezoekje altijd aan met vreselijk luid miauwen.
Zo luid dat de buurvrouw al eens kwam kijken wat er schorde.
Best lief beest, maar al 2 keer uit het huis moeten donderen omdat hij dacht: “als ik blijf spelen mag ik ook blijven eten”

P1000916

ik hou van elk seizoen, maar momenteel mag het eventjes eeuwig zomer zijn.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Een poezemonsterleven

  1. De Zandeik zegt:

    ’t Is een schat van een poezenmonster…
    Voor morgen en overmorgen voorspellen ze een beetje teveel zomer naar mijn goesting.

  2. Leuk in beeld gebracht, mijn oog viel ook op het gordijn dat naar buiten waait πŸ˜‰

  3. Elisa zegt:

    wat leuk zo in beeld gebracht πŸ™‚

  4. De Fruitberg zegt:

    Onze kat heeft ook zo haar vriend, liggen soms twee uur naast mekaar te nietsen

Geef een reactie

