zoek de 7 verschillen

Hallo, ik wou al een tijdje even tonen waar ik in het verlof mee zoet geweest was.
Maar het kwam er even niet van om de perfect “after” foto te nemen

 

vergelijk
Die bewuste dag in juli 2010 toen ik de sleutel kreeg

 

P1010171

Een van de wat zeldzamere foto’s met de deur dicht in januari 2013
P1010481

 

En verleden weekend
P1010850

De sla voor de deur moet nog gras worden.
En echt! ik zweer het, ik heb niet zelf een zonnebloem gezaaid midden in mn oprit! Dat heeft ze helemaal zelf gedaan.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

9 reacties op zoek de 7 verschillen

  1. De Fruitberg zegt:

    Ik heb de indruk dat er enkele coniferen gesneuveld zijn ๐Ÿ˜‰

  2. Die ramen en deur, goed gewerkt! het ziet er vele frisser uit! Grappig van je zonnebloem en die sla is serieus doorgeschoten ๐Ÿ˜‰

  3. Elisa zegt:

    Het ziet er netjes uit!

  4. muggenbeet zegt:

    een flinke vooruitgang.

  5. onderdeappelboom zegt:

    Heb je echt die buxusbollen weggedaan! Niet te geloooooooven! (;-))

  6. Coniferen en buxus weg. Zou bij mij ook รฉรฉn van de eerste zaken zijn die ik zou wegdoen ๐Ÿ™‚
    Ziet er al veel mooier uit!

  7. Ik dacht ook eerst dat het over coniferen en buxus ging. Mooi kleurtje op de deur! Stukke beter!
    (En ook beter dat die coniferen weg zijn) Maar die buxusbollen had ik elders gerecycleerd, bvb aan Onder de Appelboom cadeau gedaan of zo ;-P. Op zo’n rijtje zijn ze inderdaad nogal saai.

  8. De sparren gingen er al op dag 1 uit. De buxus bollen iets later, deze werden geadopteerd door mijn nichtje.

    Maar het grote werk waar ik mee wilde stoefen, zijn de ramen en de deur die een ander kleurtje kregen.
    Als zelfs de bejaarde buren even stoppen om te zeggen dat het mooi is, dan weet je dat het goed zit. ๐Ÿ™‚

  9. Pingback: compost en zwammen | huis met tuin

Geef een reactie

