versiering

Op een doordeweekse werkdag probeer ik in de middagpauze altijd eens naar buiten te gaan, soms enkel voor een frisse neus, soms voor een stevige wandeling.

Soms ga ik ook even in een parkje onder deze machtige plataan zitten om mijn boterhammen op te eten.

P1070851

P1070843

P1070845

De bolvormige vruchten kunnen tot in het voorjaar blijven hangen.
Mooi toch.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op versiering

  1. zem zegt:

    Wat een prachtige boom is dit exemplaar. En die vruchten blijven dus zo lang mooi.
    Mooie plek om te lunchen, onder de plataan.

  2. T&D draakje zegt:

    Mooi om te zien… ik zou me dan wel afvragen wanneer ik zo’n vrucht op mijn knar krijg als ik daaronder zit te lunchen, of wanneer een vogel mij onder poept haha

  3. Bart zegt:

    Ik heb al slechtere kantines gezien πŸ™‚ . Het doet zeker deugd om tijdens de middagpauze even een frisse neus te halen , ik probeer dat ook een aantal maal per week te doen.

  4. Groentje zegt:

    Heerlijk! Buiten smaken je boterhammen altijd extra lekker πŸ˜‰

  5. En wat een mooie boom, die plataan. Als kind begreep ik die vrucht niet. Er zat niks in die noot πŸ˜‰

  6. De Fruitberg zegt:

    Plantanen zijn erg mooie bomen, met die afbladerende schors. Ik zie tot mijn grote tevredenheid dat het ook geen verminkte plataan is, zoals je er zoveel in parken en langs wegen staan… maar wel een echte boom.
    Eet smakelijk!

  7. Affodil zegt:

    Ik had het geluk dat mijn werkplaats vlakbij het Middelheimpark lag. Er was zelfs een hekje tussen onze campus en het park, zodat we ’s middags rechtstreeks het park in konden om daar onze boterhammen op te eten. Altijd een tractatie na een lange winter!

Geef een reactie

