beschaving en het zicht erop

Buur boer was niet zo tevreden met buur garagist die zn wagen altijd op de rand van zn pettatenveld (nu maisveld) parkeert.
Toen parkeerde buur garagist maar iets verder.

P1010697P1010698

Laat mij zeggen dat ik daar dan weer niet zo tevreden mee was.
’t Is al erg genoeg dat ik op mijn eigen stuk metaal moet kijken.

 

 

En bij deze wil ik nog een  pluim schenken aan Andy van doe het beter zelf voor zn tip over blogdesk.  Super handig programmaatje,  zeker als je lange tekst of veel foto’s wilt posten.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op beschaving en het zicht erop

  1. Andy zegt:

    Dank je voor de pluim 😉

  2. Pas op, een buurman garagist is natuurlijk wel handig als er ooit iets aan u wagen mankeert. Maar voor de rest geen mooi zicht, da’s waar.

Plaats een reactie