de lijnen zijn dicht – stalk de postbode

…en de lijnen zijjjjjn DICHT.

We zijn geplooid voor de kou en de pc staat weer beneden lomp en stoffig te wezen.
Maar wat is dit lekker warm vergeleken met mijn gezellige zolder onder de pannen.
Schuif lekker bij, ik heb nog heel wat tuin avonturen te delen.

Maar eerst gaan we verrassingspaketjes opsturen.

Toch de laatste dagen nog een paar inschrijvingen wat een totaal, mezelf meegerekend, van 9 zaadwisselaars geeft. Niet slecht.

En als bonus heb ik weer twee tuin blogs ontdekt die ik nog niet kende. De biodiverse tuin en aardezacht.

Ik heb even getwijfeld, zou ik de volgorde van de lijst wat aanpassen? Kennen die twee elkaar en hun tuin niet te goed? Moet ik de mensen met en zonder blog niet opsplitsen? Ojee, durf ik zelf aan die mensen wel iets opsturen, op wat gaat dat lijken.

Maar kom we gaan helemaal niet flauw doen. De lijst blijft staan in de volgorde dat de mailtjes binnen kwamen. Als je dus die “tiep” die jou een pakketje opstuurt niet kunt uitstaan dan heb je gewoon pech gehad.

Birdseedmixture

Vreemd genoeg laten veel mensen weten geen brandnetel of distel zaden nodig te hebben. ’t Is dus de bedoeling dat de mensen blij zijn met de zaadjes eh! *kijkt naar niemand* ^^
Willem maakt deze opmerking: “Voor de rest ook nog heel veel gekochte pakjes “houdbaar tot 2012″ maar waar dan voor 20 jaar zaad in zit -> ik ga die dus ook mee uitdelen”
Goeie tip van Willem, heb hier ook nog zo’n doos met pakjes staan.

Nog eventjes herhalen:
Straks krijg je een mailtje door, je stuurt voor eind november een enveloppe op naar jouw bestemmeling, en daarna vat je post onder je eigen brievenbus waar je elke dag je postbode kunt gaan lastigvallen in de hoop dat jouw verrassingspakketje mee is.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op de lijnen zijn dicht – stalk de postbode

  1. O. Als je vanavond geen mail gekregen hebt stuur me dan zeker een mailtje of een berichtje, dan heb ik iets verprutst.

  2. Nele zegt:

    ‘k Heb je mailtje ontvangen! Daar keek ik al even hard naar uit als naar het pakketje…
    Mijn envelop wordt eerstdaags samengesteld!

  3. bart zegt:

    iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! spannend!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂

  4. Als ‘iemand’ mij distelzaden stuurt, ga ik ze ’s nachts stiekem in zijn eigen tuin uitzaaien! 🙂

  5. Moh, zie, Heer Bart voelt zich aangesproken 🙂

  6. AnneTanne zegt:

    Ik word zéér ongerust: ik heb op 23 oktober om 07:22:12 een mailtje verstuurd om te vertellen dat ik hééél graag wilde meedoen. Heb zelfs wat extra ‘speciallekes’ besteld om te kunnen uitdelen… en heb nu geen mailtje ontvangen???????
    Ik vrees dat er ergens iets heel erg is misgegaan….

    • AnneTanne zegt:

      En even ter aanvulling: ondergetekende heeft (na een mailtje van Hoow) zonet haar mail nog eens opgesnord, en gemerkt dat ze het naar domein @gmai.com gestuurd heeft. Mea culpa dus!

  7. en voila ’t euvel is al opgelost.
    Ook Anne Tanne heeft een gelukkige bestemmeling en een geheime schenker toegewezen gekregen.
    Hopelijk duikt er nu wel niemand anders meer op, want dan zal ik al wat meer moeten beginnen goochelen.

  8. Aie! Heb ik toch al enkele weken mijn mail niet gecheckt! Nu was ik gealarmeerd dat de familie onderdeappelboom al een pakketje ontvangen had! Nu stalken ze in L. al enkele weken tevergeefs de postbode! Mijn excuses aan die man – en vanavond wordt er werk gemaakt van een pakketje! 😉

  9. Troost u, mijn pakketje is bijna, maar nog niet helemaal, klaar en dus ook nog de deur niet uit.
    Zolang dat maar gebeurd voor eind november ist nog ok.

    • Nele zegt:

      Ondertussen met open armen ontvangen! Bedankt voor de vele zaadjes! De mijne gaan morgen de deur uit…

  10. AnneTanne zegt:

    En intussen is dat pakketje van jou niet alleen de deur uit, maar zelfs al weer de deur in!
    Gisteren zelfs al, maar door drukdrukdruk en zo is de computer niet aangezet, en dus zelfs geen bedankje richting huis-met-tuin gegaan…
    Bij deze dus, en er zaten een paar dingen bij die hier op de verlanglijst stonden!

  11. Pingback: IepIepOeraaa! (denk ik) | De eigenwijze tuin

  12. Pingback: Post ! « Buikberg

Geef een reactie

